ashcity
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ashcity

معانا احلي صحبه

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مرحبا بكن جميعا

كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

مرحبا بكن جميعا Empty
مُساهمةموضوع: مرحبا بكن جميعا   مرحبا بكن جميعا Icon_minitimeالخميس أغسطس 07, 2008 9:32 pm

اولا انا احترت جدا اضع الموضوع دة فى اى قسم لانى لم اجد منتدى عام ولكن قررت اضعه هنا فى همسات
انا ببلغ تحياتى لكل الاعضاء على المنتدى والادمن وبقله تقبلونى عضو عندكم لو لم يكن هناك اى موانع واتمنى ان اكون عضو خفيف ومهضوم على المنتدى
احب ان ابدى اعجابى بشكل المنتدى والاستايل بتاعه كتير يعبر عن قمه الذوق ولونه لون هادى واتمنى ليه انه يكون منتدى جيد نفيد اعضائه بقدر ما هنستفاد منه
كلمه اخيرة وانا جاى من القاهرة النهاردة لقيت واحد كاتب على عربيته no woman, no cry
بس انا اعتقد woman . no cry
زائر
زائر

مرحبا بكن جميعا Empty
مُساهمةموضوع: توضيح من اولها   مرحبا بكن جميعا Icon_minitimeالخميس أغسطس 07, 2008 9:34 pm

لم اقصد بالكلمة الاخيرة شىء الا اننى لاحظت ان معظم من على المنتدى بنات
LighT NighT
مشرف
LighT NighT

المساهمات : 168

مرحبا بكن جميعا Empty
مُساهمةموضوع: رد: مرحبا بكن جميعا   مرحبا بكن جميعا Icon_minitimeالجمعة أغسطس 08, 2008 7:18 am

sheko42 كتب:
اولا انا احترت جدا اضع الموضوع دة فى اى قسم لانى لم اجد منتدى عام ولكن قررت اضعه هنا فى همسات
انا ببلغ تحياتى لكل الاعضاء على المنتدى والادمن وبقله تقبلونى عضو عندكم لو لم يكن هناك اى موانع واتمنى ان اكون عضو خفيف ومهضوم على المنتدى
احب ان ابدى اعجابى بشكل المنتدى والاستايل بتاعه كتير يعبر عن قمه الذوق ولونه لون هادى واتمنى ليه انه يكون منتدى جيد نفيد اعضائه بقدر ما هنستفاد منه
كلمه اخيرة وانا جاى من القاهرة النهاردة لقيت واحد كاتب على عربيته no woman, no cry
بس انا اعتقد woman . no cry

ده من زوقك واللون ده انا بحبه جدا جدا فعلا وعموما هلا بيك معانا

مرحبا بكن جميعا
صفحة 1 من اصل 1